poniedziałek, 9 września 2013

now? i don't know..

hei.
Pierwszy dzień w szkole - sama nie wiem co mam o nim myśleć był po prostu strasznie dziwny. Osoby które wtedy uważały się za moich 'przyjaciół' obgadywały mnie i wyśmiewały się. A czemu? Tego nie wiem, ale dzięki temu mam większą determinacje żeby nauczyć się języka i mieć ich głęboko w dupie. Oczywiście została grupka osób które nadal są ze mną. Chyba muszę się stać bardziej pewna siebie..
anyway


Dostałam już plan, książki i inne rzeczy które będą mi potrzebne. Doszło mi gotowanie i technika na której tutaj robimy różne rzeczy z drewna.
Teraz będę leżała sobie w łóżku i oglądała wasze blogi, tumblr i kanały na YouTube. Jestem strasznie nie wyspana bo wczoraj przez pół nocy nie mogłam spać. Położyłam się chyba o 2, a musiałam wstać o 6.30 do szkoły. GRATULACJE.
To był dopiero pierwszy dzień, a mam już tego wszystkiego dosyć. Oby jutro było lepiej.


A jak jest u was w szkole?

3 komentarze:

  1. Ja też mam problem z pewnością siebie. :/

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście lub tutaj?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  2. Czytasz pll ? <3 Uwielbiam tą książkę.

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ;c
    Trzymaj się z tymi co zostali.
    Skup się na nauce. Odwalaj na przerwach ze znajomymi, by było.masę śmiechu, będzie łatwiej, weselej ;)
    Ja lubię chodzic do szkoły, masa przypalow xd hahah <3

    OdpowiedzUsuń